Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

είσαι πάντα εδώ...κι απλά ήθελα να σ' το πω...


να ταξιδεύουν τα χέρια σου στο σώμα μου...
να ταξιδεύω κι εγώ στο πέλαγος του έρωτά σου...
να ξεδιπλώνονται στο έπακρο οι αισθήσεις μου...
στιγμές έντονες ...γεμάτες ζωή...
Να σου πω όμως ποιο είναι το μαγικό;το παράξενο;
....αυτές τις στιγμές τις νοιώθω,τις "ζω" ακόμη  κι όταν δεν είσαι εδώ....αρκεί να κλείσω  για ένα λεπτό τα μάτια μου ...
έτσι σε καληνυχτώ κάθε βράδυ,μωρό μου...
...γιατί η αγάπη και ο έρωτας δεν είναι δεδομένα ...και είναι όμορφο να εκφράζονται....με λόγια ...με σκέψεις...με πράξεις....στην παρουσία ...στην απουσία....αρκεί να τα νοιώθεις και να νοιώθεις και την ανάγκη να τα μοιράζεσαι με το πρόσωπο που σου  τα προκαλεί ...και γω μαζί σου....ν ο ι ώ θ ω .....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου