Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

όλα εσύ ...βασανάκι μου...γλυκό

καρδούλα μου...
ψυχή μου γλυκιά...
μελαγχολικά μου ματάκια...
μωράκι μου...
αγαπούλα μου...
χαρά μου...
ονειράκι μου...



...μαζί σου στα ταξίδια μου τα μακρινά ...
της ψυχής και της σάρκας...
να ξυπνάς τα "θέλω" μου...
να δυναμώνεις τους χτύπους της καρδιάς μου...
να τρελαίνεις τις αισθήσεις μου...
αισθήσεις μυστικές και πρωτόγνωρες...
σκέψεις κρυφές,ερωτικές...


τι να πω για σένα 
χαρά μου!...
το όνειρο της μέρας μου...
η μοιραία μου διαδρομή...
ο αναστεναγμός μου
δύση μου κι ανατολή

μια έλξη δυνατή ,ακατανίκητη...  
πάθος ασίγαστο που όλο δυναμώνει...
ανάσα μου μεθυστική...
επιθυμία μου ατέλειωτη...
να κυριεύεις το κορμί...
το μυαλό...το είναι μου ολόκληρο...



                                            όλα εσύ...βασανάκι μου...
                                                αρχή και τέλος μου...εσύ..

1 σχόλιο:

  1. μαζι σου ταξιδευω
    με σενα οδηγό,
    σ'αυτες τις κρυφες
    διαδρομες του ερωτα
    και των αισθησεων...
    ...ενα γλυκο ονειρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή