Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

ονειροπαγίδα αγάπης...


θα ΄θελα να είχα 
μια ονειροπαγίδα
διαφορετική απ' τις άλλες...
Δεν φοβάμαι τους εφιάλτες...
δεν θέλω να βρω τρόπο να τους παγιδεύσω...αυτούς έμαθα να τους αντιμετωπίζω και ξέρω ότι πάντα κάποιος εφιάλτης θα με βασανίζει,ακόμη κι όταν τολμώ να κάνω σκέψεις θετικές ή ευχές που θα 'θελα να πραγματοποιηθούν...



Αυτό που θα 'θελα,λοιπόν ,
είναι μια ονειροπαγίδα που
λειτουργεί αντίστροφα...
να αφήνει τους εφιάλτες να 
περνάν κι ας παλεύω μαζί 
τους...αλλά να κρατά τις
πιο γλυκές εικόνες που 
έχω όταν κοιμάμαι,να 
κρατά τις στιγμές της 
αγάπης μου,εκεί που 
κάνω τα ταξίδια μου
κοντά σε ότι λαχταρώ...
κι έτσι θα ξέρω πως ό,τι κι αν συμβεί
θα ΄χω βρει τον τρόπο να τις φυλάξω
και να τις κρατήσω δικές μου για πάντα,
έστω και μέσα σε μια ονειροπαγίδα...
αφού έτσι είναι ούτως ή άλλως όλα μου 
τα ....δημιουργήματα της φαντασίας ...παγιδευμένα!!
τόσο που φοβάμαι και την ίδια την λέξη να λέω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου