Σάββατο 29 Αυγούστου 2015

σ'αγαπω πολυ

ηρθες στην ζωη μου
και μου φερες αυτο το κατι
το ξεχωριστο..
και πως αλλιως,
εισαι μια ξεχωριστη γυναικα!
εισαι αυτη που δεν θα ξεχασω ποτε,
που θα μεινεις για παντα στο μυαλο μου.
Εισαι το οριο μου,
το ανωτερο επιπεδο
του ερωτα μου,
αυτο που δεν ειχα ξαναζησει
ποτε στο παρελθον
Λενε πως για ολους
υπαρχει παντα ενας ανθρωπος
που θα μεινει βαθια μεσα μας
που παντα θα θυμομαστε..
Για μενα μωρο μου εισαι εσυ.
Εσυ που μου ξυπνησες τον ερωτα
στο σωμα και στην ψυχη
Εσυ που μου εδιωξες
την απαισιοδοξια
και την χαμηλη αυτοεκτιμηση..
Και γεμισες την ζωη μου
με χαμογελα, ελπιδα και ονειρα.
Μου αρεσει ο ερωτας μας,
μ αρεσει να ανεβαζουμε τον πηχη
και να διεκδικουμε για την ζωη μας
ομορφες στιγμες..
Μαζι σου..
βγαζω τον καλυτερο εαυτο μου..
και σε ευχαριστω γι αυτο!

σ αγαπω...ΠΟΛΥ

4 σχόλια: