Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

για τα γενέθλιά σου,αγάπη μου

με το τραγουδάκι αυτό μωρό μου,περάσαμε ένα πρωινό κι ενώ μιλούσαμε στο τηλέφωνο,εγώ είχα καρφωμένα τα μάτια μου στην γλυκιά σου φατσούλα και σε χάιδευα με όλη μου την αγάπη...
Σήμερα,που έχεις τα γενέθλιά σου,το μόνο που θα ήθελα,είναι να μπορούσα να σ'έχω κοντά μου,να σ'αγγίζω και να σου δείχνω πόσο σημαντικός μου είσαι,πόσο σ'αγαπώ...
Μέσα απ'την καρδιά μου,με τις καλύτερες ευχές μου κι όλη μου την αγάπη,το βιντεάκι αυτό σου ανήκει...
πολύχρονος,ψυχή μου.

1 σχόλιο:

  1. Πρωτη φορα, νιωθω να μ 'αγαπουν τοσο πολυ ,
    Πρωτη φορα νιωθω να αγαπω τοσο πολυ,
    μερικες φορες δεν μπορω να συνειδητοποιησω την
    διασταση του.
    Πιστευα πως κατι τετοιο θα ηταν ουτοπικο!
    Και τωρα που με βρηκε,
    δεν μπορω να το εξηγησω..
    Μπορει αυτο να ειναι και το νοημα του ομως..
    Οπως και να χει, εμενα μου αρεσει πολυ..
    Σ'αγαπω μωρο μου...
    Και σε ευχαριστω πολυ για τς ευχες σου
    και που υπαρχεις στη ζωη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή