Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2016

για σένα...

πώς να χωρέσω σ'ένα βιντεάκι όλα αυτά που  νοιώθω,αγάπη μου, 
γ ι α   σ έ ν α !! 
Θα μπορούσα να γράφω,να γράφω,να γράφω...
και πάλι κάτι θα έλειπε! 
Κάτι ακόμη που θα 'θελα να σου εκφράσω ,
γιατί είσαι το πιο ισχυρό"θέλω" της ζωής μου!!
Πώς να χωρέσει μέσα σε γράμματα,σε λέξεις και εικόνες αυτό το "θέλω" που συγκλονίζει όλο μου το "είναι",το σώμα μου,τη σκέψη μου,την ψυχή μου! 
Μέσα απ'τα βάθη της καρδιάς μου,αφιερωμένο 
σ ε   σ έ ν α ,την μοναδική αληθινή και ανυπέρβλητη αγάπη μου,τον άντρα που σημάδεψε με την παρουσία του τη ζωή μου...
Έτσι απλά...σ'αγαπώ καρδούλα μου

1 σχόλιο:

  1. Και γω σ'αγαπω μωρο μου , δινεις νοημα και αξια στην ζωη μου,
    εσυ με κανεις να βλεπω ποσο ομορφη ειναι η ζωη...
    οταν ειμαι κοντα σου..
    ενα βλεμα, μια αγκαλια σου,
    με κανουν να νιωθω πολυ ομορφα,
    Σε ευχαριστω γι αυτο το υπεροχο βιντεακι που μου εφτιαξες..
    και να ξερεις πως παντα σε σκεφτομαι
    και σ'αγαπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή