Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

σε σένα με χαρίζω...

κάποτε μου αφιερώθηκε αυτό το τραγούδι,
το λάτρεψα απ' την πρώτη στιγμή που το 
άκουσα και με συγκίνησε βαθιά...
Δεν ξέρω αν υπήρξα αντάξιά του,αν απογοήτευσα τον άνθρωπο που μου το αφιέρωσε και δεν κατάφερα να κερδίσω αυτό που εκφράζει...
Προσπάθησα,όμως,και το ήθελα μ' όλη τη δύναμη της ψυχής μου...
Ίσως και να του οφείλω μια "συγνώμη" ,αν 
δεν ήμουν αυτό που περίμενε...
Γίνεται,άραγε,αυτό;
Να "χαρίζεις" τον εαυτό σου σε κάποιον;
Θ' απαντήσω,σίγουρα,ΝΑΙ...
...γιατί,εγώ το ένοιωσα,πρώτη φορά στη ζωή μου (άλλωστε,αυτό μπορεί να συμβεί μόνο μια φορά στη ζωή του καθενός),να 
"χαρίζομαι" σε κάποιον....και ήταν απλά
υπέροχο...
Ήρθε η σειρά μου,λοιπόν,να το αφιερώσω εγώ ,αυτή τη φορά,γνωρίζοντας πως τα λόγια του έχουν ήδη πάρει αληθινή υπόσταση.
                     αφιερωμένο ,με όλη μου την
                                            αγάπη....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου