Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

μαζί σου...δυο φορές γυναίκα

ένα χρόνο τώρα αγάπη μου,
χαίρομαι τον έρωτα μαζί σου,
στιγμές που μόνο εσύ μπορείς να μου χαρίσεις
αφού εσύ είσαι ο άντρας που αγαπώ,που ποθώ,
που επιθυμώ,που λαχταρώ...
η αγκαλιά σου,το άγγιγμά  σου,η μορφή σου,τα χείλη σου,το κορμί σου,εσύ μωρό μου...όταν βρίσκομαι κοντά σου νοιώθω γεμάτη,ολοκληρωμένη ...
όλος μου ο κόσμος στο γλυκό σου πρόσωπο...
στα μάτια σου...δεν μου λείπει τίποτα εκείνες τις ώρες...ευτυχία?πληρότητα?αγάπη?έρωτας?πόθος?πάθος?όλα στο έπακρο ,αγάπη μου,όλα εσύ ...σαν όνειρο...σαν αεράκι...στιγμές μοναδικά υπέροχες ,πολύτιμες...μαζί σου,καρδούλα μου...
ν'αφήνομαι στα χέρια σου...μαζί σου,ματάκια μου να "θέλω"...να νοιώθω...δυο φορές γυναίκα...
μόνο μαζί σου...
να δικαιώνεις την ύπαρξή μου
να δίνεις νόημα στη ζωή μου...
ερωτευμένη μαζί σου...
για πάντα δική σου...
σε λατρεύω ,μωρό μου...



1 σχόλιο:

  1. Σ' αγαπω μωρο μου, γιατι απο τοτε που σε γνωρισα εδωσες νοημα στην ζωη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή