Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

στην αγκαλιά σου,μωρό μου

σαν σήμερα ,ακριβώς πριν ένα χρόνο 
σ'αντίκρυσα για πρώτη φορά 
σ'άγγιξα 
ένοιωσα το πρώτο σου χάδι 
γεύτηκα το πρώτο σου φιλί 
σ'έσφιξα στην αγκαλιά μου 
σου 'δωσα τον έρωτά μου 
ταξίδεψα στο κορμί σου 
τα μάτια μου συνάντησαν τα δικά σου 
η ανάσα μου έγινε ένα με τη δική σου...
σαν σήμερα γεννήθηκε ο έρωτάς μας 
και μέσα απ' αυτόν ξαναγεννήθηκα και γω 
άρχισα και πάλι να ζω, 
να ζω τ'ονειράκι μου 
αυτό που έπλασα μαζί σου 
Η πρώτη μας αγκαλιά...
μωρό μου...από κείνη την μέρα 
ζω στην αγκαλιά σου ,συνέχεια,
κι είναι η πιο τρυφερή ,η πιο ζεστή,που με κάνει να μην θέλω να βρίσκομαι πουθενά αλλού,παρά μόνον εκεί,να κουρνιάζω μέσα της...
Το τι ένοιωσα εκείνη την μέρα 
ήταν γραμμένο στο βλέμμα μου 
Το τι νοιώθω ακόμη και σήμερα, 
είναι χαραγμένο πλέον στην ψυχή μου ,
κι είναι καρδιοχτύπι,λαχτάρα ,επιθυμία,πόθος,πάθος,
έρωτας,αγάπη,ζωή...από σένα,για σένα,με σένα 
Σ'ευχαριστώ για τη ζωή, 
για την ευτυχία που νοιώθω  
πραγματοποιώντας μαζί σου τα "θέλω" μου 
Γυρνώντας ένα χρόνο πίσω 
εκεί,στο ονειράκι μου, 
σου αφιερώνω το τραγούδι αυτό 
γιατί είναι ό,τι ένοιωσα μαζί σου 
συναισθήματα που γεννήθηκαν χάρη σε σένα,μωρό μου 
ο έρωτας μέσα στην  δική σου αγκαλιά ...




σ' α γ α π ώ    π ο λ ύ  
κ α ρ δ ο ύ λ α   μ ο υ  



1 σχόλιο:

  1. ναι,σαν σήμερα ,ακριβως πριν ενα χρονο ,η υπεροχη αισθηση, που τα χειλη σου ακουμπησαν τα δικα μου,η πρωτη μας φορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή